Bilden visar en vy utifrån av den helt eldrivna kompaktsuven EQA från Mercedes-EQ med designversion Progressive.
Bilden visar en vy bakifrån av den helt eldrivna kompaktsuven EQA från Mercedes-EQ med designversion Progressive.

EQA 250 | WLTP: Strömförbrukning, kWh/100 km (blandad körning): XXX; CO2-utsläpp, g/km (blandad körning): 0.[1]

Designversion Progressive: Exteriör.

Mästerlig design som standard.

Designversion Progressive: Exteriör.

Mästerlig design som standard.

Redan grundutrustningen övertygar med design i toppklass: Från fabrik kommer EQA i designversion Progressive. Exteriört utmärker sig versionen bland annat med frontspoiler och bakkjol med krominlägg. Dörrkanterna under fönstren, fönsterlinjens dekorlister och en integrerad takreling i polerat aluminium samt svartlackerade, glanssvarvade 45,7 cm (18 tum) stora lättmetallfälgar ger bilen en elegant framtoning in i minsta detalj.

Designversion Progressive: Interiör.

Kvalitetskänsla utifrån och in.

Bilden visar förarplatsen i den helt eldrivna kompaktsuven EQA från Mercedes-EQ med designversion Progressive.

Designelement i krom och svart präglar helheten.

Bilden visar komfortstolarna med konstläder ARTICO och tyg Fléron macchiatobeige i EQA från Mercedes-EQ med designversion Progressive.

Designelement i krom och svart präglar helheten.

Designversion Progressive: Interiör.

Kvalitetskänsla utifrån och in.

Ett mervärde som både syns och känns: Interiören med komfortstolar i konstläder ARTICO och tyg Fléron inklusive sittkomfortpaket och multifunktionssportratt i läder får dig att trivas i bilen. Ännu bättre blir det med eleganta, moderna detaljer som ventilationsmunstycken i silverkrom och innertak i svart tyg.

Fler beståndsdelar:

Fler beståndsdelar:

  • Paneler med spiralmönster

  • Dubbel dryckeshållare

  • Förvaringsnät på förar- och passagerarsätets ryggstöd

EQA 250 | WLTP: Strömförbrukning, kWh/100 km (blandad körning): XXX; CO2-utsläpp, g/km (blandad körning): 0.[1]

[1] Strömförbrukningen har fastställts i enlighet med förordning 2017/1151/EU. Strömförbrukningen beror på fordonskonfigurationen.